Tyst som natten

Ebba o Johan sover fortfarande o jag tassade upp.
Kunde inte sova längre eftersom lillskiten varit gnällig o jag sista gången gav upp helt att somna om, hon gjorde de dock så de e ju bra.
Har de hänt hon sovit såhär länge nån gång?
Mysigt att sitta själv uppe i mörkret iaf :)

Gi har jag nu hållt på med 8 veckor o här kommer mitt resultat.

Mage -10cm
Bröst-8cm
Arm-1,5
Rumpa-5cm
Lår-3cm

Vikt - 7,6 kilo

Jo jag MÅSTE va nöjd, men de känns ändå inte nog.
Men ska försöka tänka att de e bra, för hade nån annan ´klarat de hade de ju varit bra, synd bara att samma sak inte gäller mig själv.
Fick ju tränat igår iaf, + poäng till mig.. även om de inte va världens mest givande pass eftersom jag körde de lite halvdant

Ebba har hunnit vakna medans inlägget skrevs, hon springer omkring i sin stol med en majskrok i munnen nu.
Ganska skönt att hon fortfarande är nöjd korta stunder i stolen så man slipper passa henne precis lika mkt som man måste när hon är på golvet :)

Har bokat in dag för en tjejträff nu.
Nästa lördag kl 14 blir vi ett gäng som ska få en liten oriflamesvisning av Therese.
Ska bli riktigt mysigt, bara dricka lite kaffe o äta ngn god (nyttig) fika o kolla, jag kollar gärna produkterna igen o vet redan lite mer saker jag ska beställa.
Tur att Della sa vi kan va hos henne, okej hon har lika stor lägenhet som jag men heeelt annorlunda planerat så de e lite mer öppet o mer plats för Therese som ska visa sakerna.
Kul blir de!

Ska dricka mitt kaffe nu sedan blir de frukost o efter de tror jag att jag o Ebba hoppar i ett bad.
För vem behöver inte lite extra värme i höst rusket?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0