860404

Nu är jag alltså 24 år.
Känner mig inte en sekund äldre än 23 ;)
Men visst låter 24 mycket mycket mer?

Ett år kvar tills jag fyller 25 och de börjar gå utför (de är va jag har hört iaf)
Att ämmningsomsättningen saktas ner osv, så får fan köra stenhårt detta året =)
Haha

Dagen har jag inga som helst planer för-
Men de ser ut att bjuda på sol och jag ska spendera så mycket som möjlig tid utomhus.
Vill verkligen att man tar vara på varje sekund av solsken.
Ingen aning om någon hade tänkt komma o fira mig faktiskt.

Kan ju hoppas på att Johan förbereder en god o stor frukost för jag är riktigt hungrig.
Dock tror jag att jag får pallra mig ner o göra den själv.
Men idag får jag ju veta va han köpt o va han smugit med, är de en diskmaskin som jag tror?

Så grattis till mig själv.


Kommentarer
Linda

Grattis på födelsedagen!! Hoppas du blir ordentligt firad =)

2010-04-04 09:15:27
URL: http://claessons.webblogg.se/
Gunvar

Det går inte utför, det går bara framåt än så länge. Genomsnittsåldern för kvinnor är 79 år, så du har ju några år kvar till de börjar tippa åt fel håll.

2010-04-04 11:31:09


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0