Absolut inget vettigt

Jag har ingen aning om va jag ska skriva om, känns inte som om de finns något vettigt att berätta.
Har ju en del läsare, va hade NI gillat om jag skrev om? Vill ni läsa om något speciellt?

Dags för dagis för Ebba nu på morgonen, de börjar gå bra o lämna henne och hon börjar bli mer o mer självständig där.
Vill byta, ja de vill jag.
Men de känns grymt jobbigt att gå igenom en inskolning till o att Ebba ännu en gång ska känna sig osäker osv.
De kanske går mycket smidigare denna gången, eftersom hon gjort de en gång förut o att de ändå är efter sommaruppehållet.
Men ändå, jag är orolig.
Extra jobbig känns de ju att om både jag o Johan kommer in på skola så kommer hon ju få vara mycket på dagis.
Jag vet att vardagen ser ut så för de flesta, men de känns inte alls som de ultimata för varken mig eller Ebba :(

De tankarna snurrar i huvudet just nu.


Tar gärna emot lite vårväder igen! Behöver få lite sol på min bleka hud.

Kommentarer
Grandinar'n

Tack! :)

Ja, det ska bli roligt...Första gången vi får se lillskiten. :)

2010-04-30 07:54:19
URL: http://ceekaay.blogg.se/
Grandinar'n

Måste bara fråga ang mössan Ebba har på sig? Vart kan man få tag i en sån med namn på? :) Jättefin!

2010-04-30 07:55:18
URL: http://ceekaay.blogg.se/
Stina

hon kommer fixa det jätte bra, o pluggar man är det ofta ganska mycket egenstudier, vilket gör att man kan välja själv hur man ska lägga upp sin tid!!! de e bl.a de som e de fina me studier!

2010-04-30 13:20:37
URL: http://stinaohugo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0