Brr jag känner mig inte kry

Mår fan inte bra än alltså.
Känner mig influensa liknande.
Har tryck i öronen och känner mig spänd i käkarna, fryser o är varm om vartnnat och mår illa.
Va är de här?

Jag är ju redo att bli frisk nu o få nya krafter igen.
Hoppas jag sover bort skiten.

Imon är dagen D.
Ska ju till tränaren o mäta fettprocent i kroppen o där även få kost och träningshema.
Kommer nog må dåligt o ha rejäl ångest efteråt men jag hoppas de kan ge mig en spark i röven o klara träning o kost i fortsättningen.


Att man aldrig kan vara nöjd med de man har?

En sak som jag nu i flera veckors tid annammat är tulpaner.
För visst blir de mysigt med en bukett på bordet?
Igår köpte jag en ny varinat, o visst är dom fina?





Fräcka inte sant?


Kommentarer
Emilie

Tack! :)

2010-04-13 22:20:38
URL: http://emilieasplund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0