Dagen D

Dags för att väga sig idag, vet inte om jag kommer dela med mig av resultatet eller om jag vill hålla de för mig själv.
Får se helt enkelt.
Ångest kommer de ge iaf, men de e la de som är meningen så jag kommer igång med träning och kost på allvar.

Dagisdags för Ebba idag igen, kan bli skönt att lämna bort henne ett par timmar faktiskt.
Dock tycker jag de e sjukt svårt att vet va tusan hon ska ha på sig för kläder ute nu?
Ja menar nu är de ca -2 grader fast med strålande sol, sen framåt 10 när dom går ut brukar de inte va något vidare varmt heller.
Så regnstället med en flece under? Fast den skiten andas ju inte.
Åh va svårt o veta.

Får se om jag kan leta upp något bra o ha på henne, men de e ta mig fan inte lätt alltså.

Undra va denna dagen har o ge?
Mår fortfarande lite hängigt men vet inte o mde beror på att jag är hungrig.

Blir kort inlägg för som vanligt vid denna tiden är Ebba uttråkad o står här jämte o gapar o skriker.

Ha en bra dag i solen!

Kommentarer
Maja

Hej =) Kommer gå strålande med vägning. Men sluta hänga upp dig på tal på vågen ;-)

Bättre att bara köra på och träna lite och så kommer du KÄNNA resultat ist ;-)!



Tips på regnkläder som andas är kläder från TROLL. Ska vara kanon bra ;-)!

Ha en underbar dag söta du!! Puss på er två !!

2010-04-14 09:08:55
URL: http://majjases.blogspot.com
Linda

Skalkläder är det bästa tycker jag,galonkläder andas ju inte. Det använder vi endast om det regnar.

Skalkläderna står ju emot både väta och vind fast det andas. Är det varmt kör vi t-shirt och taights under bara. Är det kyligare som på morgonen kan man ha fleece kläder under. Helt enkelt perfekt =)

Vi har svarta överdragsbyxor ifrån didrikson, 199 kr.

2010-04-14 09:20:06
URL: http://claessons.webblogg.se/
Mela

det är hans barn oxå, han kan inte vägra.

Det är bara att sätta ebba i knät på han och säga nu går jag en sväng, så går du helt enkelt...



om du inte börjar göra så kommer det aldrig lösa till det bättre tror jag och du kommer få fortsätta leva som ensamstående i en parrelation och det låter inge vidare roligt

2010-04-14 09:47:27
URL: http://mikaelajensen.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0