Dags för kvällsmys

Nya fräscha naglar, eller ja nya o nya men dom är påbyggda så dom ser fina ut igen.
Klatchade till de med att ha en liten liten blomma i någon kristallliknande pärla på vardera tumme, urtjusigt.
Dom må vara billiga där men dom kan inte hålla tiden.
Denna gången sa dom de skulle ta 45 min o göra påfyllningen, 1 timme och 15 minuter tog de.
Lite dåligt faktiskt.

De smattrar på rutorna o jag ska snart tända ljusen, riktigt mysigt när de är sånt här väder om kvällarna ibland faktiskt.
På tvn ska de ses på Greys ikväll, OM mina ögon orkar hålla sig vakna.

Della,Simon o lilla Nea kommer hem redan imon.
Så jäkla typiskt att Ebba o Johan inte är krya, vill ju så gärna se o känna lite på henne men även om jag är frisk så antar jag att jag kan bära på smittan.
Hur länge hade dom tänkt hosta o ha sig liksom?
Kommer la inte hinna se henne på gööör länge :(

Dags att hämta tändare och att se till att tända ljusen.

Bjuder på en bild på stoltaste nyblivna pappa-Simon och söta söta lilla Nea.




Kommentarer
Lena

Tack för den fina bilden!

Underbart med pappa-mys =)

2010-04-28 20:13:38
Stina

Guuuud så mysigt me en liten bebis o snusa på..

2010-04-28 20:51:30
URL: http://stinaohugo.blogg.se/
cammie

söt bild =)

2010-04-29 16:41:05
URL: http://tuschaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0