En lagom dag

Jag måste säga att dagen varit bra, den har gått sådär lagom fort ni vet.

Fick med mig Marie till stan idag en sväng, alltid lika trevligt.
Har ju fått ett presentkort på Gina tricot och jag lyckades fynda ett plagg för endast 49kr (tänkte försöka fynda så mkt som möjligt så pengarna räcker till lite mer)

Nere på babyproffsen så shoppade vi hem en potta till Ebba (som hon verkligen ÄLSKAR)
Idag när jag satt på toa så märkte jag att Ebba började dra ner böljan o säga tiss (kiss).
Så varför inte låta henne sitta där ett par gånger om dagen?
Ebba tycker de är jätte spännande o sitter med världens smile o ställer sig sedan för att kolla i pottan om de kommit något (de har de inte gjort ngn gång än men Övning ger färdighet.) Är medveten om att hon är liten än, men som sagt så länge hon tycker de e skoj och ser de som en lek så är de ju bara bra.

Hur har ni andra gjort är ni börjar pottträna era små?

Håll er uppdaterade för ikväll kommer ett till litet tips.
Verkade ju ganska uppskattat så får fortsätta med de om jag har något bra o tipsa om vill säga.

Bilder från dagen


Bus med moster


Skvätter ner hela badrummet (som visserligen är minimalt men ändå)


Tycker verkligen hon ser ut som hon vill ha sagt något på denna bild

Kommentarer
Stina

vi satte hugo på pottan för ett atg sen när ja va för snabb me att dra av blöjan vid nr 2! men han tyckte bara de va läskigt o jobbigt så vi väntar nog lite till me de... men så fort han e redo kommer vi göra som ni,, börja me lite lek typ! tycker de verkar jätte bra!!



förresten, ja lägger en länk till din blogg på min ;) hoppas de går bra!?

snart e den helt klar,, den kommer bli sååå fin!

2010-04-06 20:26:21
URL: http://stinaohugo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0