Full fart framåt

Orolig natt, Ebba vaknade 02 o kunde inte längre somna om i sin säng så hon fick sova med oss.
Strax innan kl 06 va de lika bra o ge upp o stiga upp.

Hoppas på att denna dagen blir bättre.
Ska iaf göra mitt bästa för att den ska bli så bra som möjligt (som jag alltid gör)
Ebba ska till dagis nu på morgonen och under tiden ska jag antagligen träffa Helena o disskutera igenom lite de här med studier, csn, soc osv o se hur alltid fungerar tillsammans om jag skulle vilja börja plugga.
Malin hörde även av sig o ville ses så de får vi ordna efter lunch, ska bli trevligt.

Har nog bestämt mig för o ringa runt till olika familjerådgivningar o se om jag ensam kan få komma o prata.
Se om dom kan komma med tips och råd hur jag på ett bra sätt ska nå fram till Johan. Följer han inte med får jag göra så gott jag kan på egen hand inte sant?

Ebba lärde sig säga tutte igår, haha.
Hon är lite farsinerad över syrrans bröst, eller mestadels bhn tror jag visserligen men.
Haha så tutte säger hon o gräver ner hela handen får o nå bhn, får lära ungen lite hyffs ;)

Fick en tid hos bvc igår för o kolla vikten, men som jag nämnt innan så är jag inte orolig för att hon ska svälta eller inte gå upp i vikt.
Hon hade iaf gått upp ngra gram sen förra månaden, trots att hon knappt äter varken lunch eller middag.
Men verkar va en fas då fler 16 månaders verkar strejka med just maten.
Fick även massa beröm över hur otroligt mycket Ebba redan förstår o att hon antagligen är långt framme i utvecklingen på just den fasten (ingen nyhet)

Nu får jag sätta mig o leka med lillstumpan, hon är redan otålig o försöker klättra upp i hyllan o riva ner alla böckerna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0