Fy satan för dessa tråkiga vardagar

Usch, jag hatar vardagen just nu!
Just på vardagarna känner man ju mycket mer att man inte har något jobb o att man kanske inte fungerar riktigt som alla andra människor med sina rutiner.
Nu har jag visserligen massa mammakompisar o gravida som inte arbetar o tur är väl de för annars hade jag gått i taket fullständigt!

Men hur lätt är de med arbete?
Ja de har inte kommit in något nytt o söka för mig på flera veckor!
Har inte heller kontakter så jag kan nästla mig in någon stann, o hon som ringde för ett par veckor sedan ringde aldrig mera upp =(
Nej nu ska vi inte deppa, tids nog är de min tur de vet jag!

Dagis igen för Ebba idag och de ska bli skönt, de va ju en vecka sedan hon va där sist.
Hon kan nog tycka de är skönt att komma ifrån mig lite med. (Vet visserligen att hon ännu är för liten för att uppskatta sådant men jag uppskattar de iaf)

Inga som helst planer för denna dagen idag.
Vill komma iväg o göra något, men vet inte vad.
Imon ska jag visserligen till Allum o se om man kan hitta något o köpa =) (Fick ju de i present av mamma)

De e grått o disigt, vart är solen och dom 13 graderna som vädergubbarna lovade?


Bjuder på en bild på gosigaste Tilda


Kommentarer
Charlott

ja de kommer ja att göra nån dag då ja känner att jag är sugen på att blogga lite.

2010-04-07 12:09:42
URL: http://chicanika.blogg.se/
Anna

hej!

ja nu är det fler som kommenterat och sagt att det är nån fas när barnen är runt ett år så jag hoppas det är en fas som går över fort.



jag är också riktigt less på vardagen nu. händer verkligen inget alls. siri börjar dagis nästa vecka och sen är det tänkt att jag ska börja jobba men finns som vanligt inget att söka. sjukt segt.



hur gammal är det ebba är nu? :)

2010-04-07 12:31:45
URL: http://annaosiri.blogspot.com
Caroline

Hoppas du hittar dig något jobb snart :-)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0