Fy vad tråkigt inlägg

En liten näsa som rinner floder o ett öga som rinner likaså.
Ebba hostar och nyser , hon har en rejäl förkyldning men jag hoppas de stannar där o inte går o blir feber.
För fy va jobbigt de är när dom är sjuka. När hon va mindre va de okej för då resulterade febern i att hon blev trött, nu är de tvärtom o hon bara gnäller o klänger ingenting är bra då.

Vart på stan tillsammans med Della o Simon, tillomed JOhan fick jag med mig.
Fikade o kollade runt lite, finns så mkt kläder som jag hade velat köpa till Ebba nu alltså och hon behöver ju en del nu med eftersom 80 snart inte alls längre går o använda.
Lite nya jeans står högst upp på prioriteringslistan.

Fick köpt mig lite nytt för mitt presentkort på Gina, en korallfärgad tunika (blir perfekt till tights)
Och en svart vanlig kofta som jag har varit i behov av alltför länge nu.
För sista 100 lappen blir de nog att jag införskaffar mig en av deras söta kjolar.

Fy satan vilket tråkigt inlägg, ska försöka fundera ut ngt bättre att skriva om senare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0