Inatt jag drömde något som..

Jag drömde inatt att syster ringde o berättade dom fått en pojke.
Men pojken såg inte ut alls som jag hade väntat mig, han va rund, rödhårig o skulle heta Sixten!
(sorry alla sixten lovers men de e ett hemskt namn)
Jag undrade just då va Della o Simon tänkte med.

Tror fortfarande på att en liten flicka på 3230g tittar ut den 29 April, o hon kommer bli lika söt som Ebba va. O Kanske lite lik mig eftersom Ebba va så grymt lik syster Della som liten.

Fick planterat lite i en kruka igår, inget avanserat alls men jag är nöjd.
Resterande av jorden hällde jag i mitt nygrävda land, här ska de bli mysigt till sommaren =)

Ebbas farmor o farfar underhåller henne nu o jag får lite egentid på morgonen.
Sitter här med en kopp kaffe o njuter av att bara slappna av utan att börja dagen med fläng direkt.
Man måste ta vara på dessa tillfällen eller hur?

Tryckte i mig en pizza gjorde jag igår med.
Hur mår samvetet idag då?
Jadu inget vidare.
Men de e bara o köra på igen nu till veckan, men får se hur jag ska göra med GI eftersom de under denna tiden inte fungerat alls tillsammans med tränging (nej jag har inte gått ner mer än kanske 1 kg)
Så nya tips tack =)


Min alldeles egna plantering, haha min allra första dessutom


Det efterlängtade armbandet kom igår, lagom till påsk =)

Kommentarer
Daniella

Vad fin planteringen blev :)

jag vill oxå ha någon sån välkommen skylt i men jag hittade ingen när jag letade runt.. men pappa va ju så stressad oxå..

2010-04-02 08:53:59
URL: http://dellisch.blogg.se/
Therese

Pascal heter Sixten i andranamn efter min pappa :)

2010-04-02 09:52:20
URL: http://www.metrobloggen.se/tegu
monica

jätte fin plantering... gillar hinken med skyllten grymt mkt... blir så välkomnade :P vill oxå ha utegård eller terass eller vad man ska kalla det... altan kanske :P haha kram

2010-04-02 12:43:02
URL: http://monicarydjer.blogg.se/
Emelie

Jag har varit hos en PT som fick lägga upp kosten till mig.. Man får äta det mesta och äta typ hela tiden, det viktigaste är att man äter regelbundet flera gånger om dagen... Prova det vetja! Har dock inte börjat med det än utan kör igång på måndag så får se hur det går :) Kommer nog aldrig vara hungrig iallafall:)

2010-04-02 14:07:00
Stina

vilket fint armband!!!



och jätte fin kruka! du e duktig..

2010-04-02 18:59:55
URL: http://stinaohugo.blogg.se/
Charlott

ja du väljer en av de tre..

2010-04-02 19:35:24
URL: http://chicanika.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0