Ingen bra start

Dagen börjar inte på de bästa tänkbara sätt direkt.
Säger till Johan att imon kan väl du gå upp för jag behöver sova liiite längre än till 05:30 (och då är de ändå jag som vaknar om nätterna när hon är ledsen)
Får till svar att jag lägger mig tidigare o därför e de inte mer än rätt att jag går upp.
Förklarar att om du lägger dig tidigare så blir de samma sak.
Får höra ännu en gång att jag ska hålla käften o att jag bara gnäller.
Gör jag verkligen de? Gnäller?
För att jag ber han om att hjälpa till ibland?
Jag menar jag sköter nästan iprincip alls, men men jag är väl gnällig då!

Dagen, ska till arbetsförmedlingen på något info om ungdomsgaranti, är drop in mellan 10-12 o eftersom jag inte har någon barnvakt så får Ebba följa med, men de måste dom väl ha förståelse för?
Inga mera direkta planer, träffa Marie ska jag nog hinna med också =)
Pratar med Sarah nu med o om vädret tillåter så ska vi promenera runt Gersken ikväll med hundarna, ser fram emot de. De blir mysigt.

Får fortsätta läsa Ebbas bok nu, köpte ju Max bil till henne häromdagen o jag läser den 100 gånger dagligen. Uppskattat!

Kommentarer
Linda

Man blir frustrerad när man läser om Johan, hade jag träffat på honom hade han fått höra ett och annat. En riktig mansgris är vad han är som behandlar dig illa. Tyvärr så tillåter du ju honom att fortsätta, nä ner med foten!!

2010-04-22 07:31:39
hanna

Vad tråkigt. Blir så ledsen när jag hör sånt här. :(

Både måste ju ta ansvar, det finns inget som heter "hjälpa till". synd att inte han förstår det....



Ha en bra dag.

2010-04-22 07:49:11
Hanna

Fy så trist gumman :/ Du ska inte behöva acceptera detta alls! Ner med foten och höj rösten! <3

2010-04-22 07:54:20
Emma

Du är stark Emmelie, men det är inte alltid lätt att vara ung och småbarnsförälder. Men han borde förstå att skaffa barn är man 2 om och man måste hjälpa till lika mycket och ta lika mycket ansvar. Du skall inte acceptera detta utan ställ krav på honom. Visa att du behöver åxå sova lite ibland och även ha lite egen tid för dig själv, det är jätte viktigt. Försök få honom att förstå att det är hans barn med. Hoppas allt löser sig. tänker på dig. Kram Emma Karlsson

2010-04-22 10:21:28
Therese

Vad tråkigt att han uppträder på det sättet :( Skulle ni gå till familjerådgivningen?

Nu finns receptet uppe på bloggen :)

Kram!

2010-04-22 10:37:40
URL: http://www.metrobloggen.se/tegu
stin

hejsa! älskade gumman, du KAN inte fortsätta så här,men va ska man göra?

2010-04-22 14:26:57


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0