ingen rubrik

Solsken även idag, de kommer bli kanon..

Mamma ville bjuda Ebba på lasagne, synd inte Ebba äter något men änddå.

De är verkligen frustrerande att ha ett barn som inte äter, man vet ju hon behöver ha i sig mat för att va på gott humör o orka.
En tsk till lunch, om ens de.
Vet inte hur hon är om man äter någon annan stans, men hos mamma eller pappa har de inte varit någon som helst skillnad.
Jag vet att hon inte kommer att svälta osv men de e tråkigt när hon vägrar äta.


Fortfarande lite öm i mina naglar efter förlängningen, men vill man vara fin får man lida pin inte sant?

Hade planer på att besöka spädis idag men fick reda på att de är andra tider emot va de brukar vara.
Sen vet jag ju inte om Ebba har någon ögoninfektion.
Ska ringa bvc o få råd om maten o passa på o fråga om dom tycker jag ska till vårdcentralen med ögonen.

Nopp blir inget kul inlägg alls nu.
Ska ringa mamma o kolla om hon vill åka o handla mig mig nu tidigt innan resterande Sverige är vakna.



Detta lilla mirakel möttes jag av igår när jag skulle gå o lägga mig.

Kommentarer
Alexandra

Var gärna med & tävla om valfri vara upp till ett värde av 300 kr inne hos pingpongbarnklader.se i min blogg :)



http://onttonen.blogg.se/2010/april/tavling-i-samarbete-med-pingpongbarnkladerse.html

2010-04-15 10:41:24
URL: http://onttonen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0