Inte kan man sova än

Jag är så trött så jag lätt nu klockan 18:48 skulle kunna lägga mig o sova för natten.
Men så är de väl när man haft kräksjukan o inte sovit alls knappt natten tills idag.
Suck, hoppas de blir bättre imon.
Håller även alla tummar o tår att Ebba va den som smittade oss från första början med hennes 1 kräkning som skedde natten tills lördag, för jag vill inte hon ska behöva gå igenom detta.
Ni håller väl tummarna o hoppas åt mig?

Mer o mer lutar de faktiskt åt att jag tänker börja plugga.
Jag känner inte - Yes fan va kul.
Men jag känner att jag behöver ha något o göra, och om jag skulle hitta ett jobb som jag har chansen att få så är de ju bara att hoppa av skolan eller hur?
Tycker ni jag spekulerar rätt?

Underbart att våren är här på allvar.
Hänger faktiskt för första gången i år tvätt ute på tvättstället, de går åt rätt håll.
Synd bara man är sjuk så man inte kan ta vara på denna dagen på de sätt jag egentligen velat.
Men jag har iaf suttit ute på gården och kollat när Ebba lekt.

Föresten, tror Ebba håller på o få ögoninfektion.
De rinnger gulaktigt var och tåras tillofrån hela tiden ifrån hennes vänster öga.
Hoppas de lägger sig.

Bjuder på lite bilder från igår (innan magsjukan slog på) Och idag i vårvädret.

Har ni haft en bra helg o så?


Kollar kossan med mormor och den säger MUUUUU


Sandlådebus med mamma


In action på lekplatsen


Idag ute på gården, ser ni bara fleecetröja. VÅREN ÄR HÄR.

Kommentarer
Maja

TACK fina du!! Vilken snäll kommentar!

Hur mår du nu? Har du blivit av med kräksjukan?

Hade den i helgen så vet hur jobbigt det är.



Puss&Kram på er!!!

2010-04-12 19:47:47
URL: http://majjases.blogspot.com
Linda

Fy vilken otur att ni fick magsjukan, håller tummarna att Ebba fick den lindriga varianten!!

2010-04-12 21:01:33
URL: http://claessons.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0