Kvällens tips

Kvällens tips som jag utlovade är detta.

Denna haklapp köpte jag på babyproffsen.

Ni vet tyghaklappar får man ju hela tiden tvätta (och de är bara o erkänna att dom inte förblir i rätt färg särskillt länge)
Dom som finns i plast som är väldigt sladdriga känns aldrig som om dom blir riktigt rena + att dom ej fångar upp maten o de ramlar ner i knät.

Sen finns ju de dom i hårplast (Ni vet dom gamla orginalla)
Men dom verkar så otroligt stela o Ebba gillar inte att ha den alls.

Därför köpte jag denna.
Och den funkar kanon.
Den är mjuk, den samlar upp och den är lätt att rengöra.
 (den är alltså så mjuk så att den utan problem går att rulla ihop o lägga i skötväskan) 59kr tror jag bestämt den kostade.


Kommentarer
Lena

En sådan haklapp måste jag nog införskaffa, den verkar kanon!

Tack för tipset!

2010-04-07 09:32:16


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0