Längsta dagen på länge

Dagen har varit lång och jag har egentligen inte gjort något alls för att få tiden och gå.

Sanna hörde av sig i morse så vi tog en liten morgonpromenad till Nolhaga, men sen då?
Handlat lite och varit en sväng hos mamma. Men jag hatar ju att de inte händer saker hela tiden, vill ha mina dagar planerade ist för som idag när jag bara suttit o väntat på att minuterna ska gå. usch!

Men imorgon ist THE DAY ;)
Nej men skämt o sido, ser fram emot de men är rädd att jag inte kommer klara de, är rädd för att misslyckas.
Vill ju ner mer mer mer o få bättre kropp.
Jag hoppas ni finns där o puschar o stöttar mig?

Måndag imorgon, sitter fortfarande i den där känslan av att måndagar gillas inte.
Men Ebba ska till dagis (om hon inte är mer förkyld, näsa o ögon rinner konstant o hon hostar o nyser. Men så e de ju de gör ju varenda unge på dagis) Om hon har feber eller verkar hängig får hon självklart bli hemma.
Jag borde passa på o gå till gymmet medans hon är där inte sant? Så jag har de avklarat liksom?
Men fy fan för gym, gillar bättre gruppträningen (som nästan bara går på kvällarna då jag inte kan komma ifrån)

Spädis skulle jag besöka imon med, men är Ebba så förkyld som hon är så får vi ju inte komma, tråkigt då jag saknar att va där.

Har förövrigt bestämt mig för att ringa föräldrarådgivningen o gå dit själv, utan Johan.
Dom kan ju hjälpa mig att komma med råd hur jag ska bemöta han och hur jag ska få han o bli den jag hoppas han kan vara.
Ge de ett försök e aldrig fel.

Har nog glömt berätta att jag fått tillbaka svaret på cellprovet som jag tog för ett par veckor sedan. Denna gången visade de normalt =) Håll tummarna att de fortsätter så så jag slipper en till operation.


Kommentarer
Daniella

Är det någon speciell träning du vil gå på så kan du komma bort med ebba hit medans du tränar.. kan ju bli jobbigt på kvällarna om det är sovtime för henne iofs!

2010-04-18 20:00:33
URL: http://dellisch.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0