Morgonen sker tidigare o tidigare här hemma...

05:40 var de morgon här, lite väl tidigt tillochmed för mig. Men va ska man göra när hon vägrar somna om o hostar som en tok?
Inget annat val än att traska upp, så dagen kommer bli lång.

Ska handla nu på morgonen, behöver fylla upp kyl och skafferi lite.
Äntligen den 20de så man iaf har lite pengar igen, inte kul o vara fattig må jag säga.
Storstädning och tvättning av fönster är åxå ett stort måste, men jag lovar de är helt omöjligt o göra de när man är själv med Ebba..
Hon skriker, springer efter o hänger mig i benen och är dessutom livrädd för dammsugaren.
Önska hon va ett barn som iaf kunde sysselsätta sig själv i några minuter, men man kan inte få allt =)

Tror jag ska försöka hinna med lite träning ikväll också, men är ju grymt otaggad att gå till gym.
Grupppass är de som gäller för min del.
Jaja sålänge jag går dit tre gånger i veckan så har jag nått mitt mål, de är ju inte direkt så att jag sitter på arslet o latar mig de andra dagarna heller för den delen.


Kommentarer
anneli

ja kan lova dig att hon inte är så längt ifrån den åldern då dom faktiskt börjar sysselsätta sig själva mer och mer, de kommer

2010-04-20 07:03:38
URL: http://anneliiisens.blogg.se/
Stina

Hu vad tidigt! Här är det lyxiga 8.00 som gäller, men det lär ju ändras i framtiden :-/



Att bli gravid så tätt inpå förra graviditeten känns jättekonstigt/oroligt/lite/jobbigt samtidigt som det är kul och jag är förväntansfull.



Jag hoppas bara att livmodern pallar det (blev urakut snitt sist)...



KRAM

2010-04-20 09:18:17
URL: http://fladdor.blogspot.com
FLOOSAN

Oj vilken tidig morgon. Hoppas ni får en mysig dag trots att den blir lång. Va duktig du är som kämpar dig i väg till gymmet, Bra jobbat.



svar:haha hur lustigt är inte det? Den kommentaren fick mig att le =)

2010-04-20 10:26:49
URL: http://floosan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0