Nej de blev inget idag.

Nehe o bebisen ville inte komma ut riktigt än.
Den envisa skiten ligger kvar i magen och har de varmt och gott ett tag till.
Dellas värkar avtog o har inte kommit tillbaka.. men snart så är dom rikitga o då ska lillen UUUUUT =)
Hoppas bara de sker inom de närmsta dagarna, men jag håller er uppdaterade.

Dagen har spenderats ute.
Började morgonen med en promenad runt i Nolhaga tillsammans med Karro o Sigge, 1,5 timma va vi ute o gick och jag fick med mig en bunt vitsippor hem, betyder de att våren verkligen är här?

En fika på stan blev de tillsammans med syter,Simon o Simons mamma, Ebba är helnöjd och lika pigg som vanligt.
Men hostan o snuvan sitter i (Läkaren sa att vi kunde köra på som vanligt)
Grävt i sandlådan o besökt maxi + en lekplats har man hunnit med också.
Behöver jag säga att hon sover som en stock och somnade redan 18:17?
Underbart med kvällströtta barn, man får ju lite egentid själv med.

Vill göra något mys de sista timmarna av dagen.
Men vad?
Har inget gott hemma så kan inte göra någon godare mat eller så, Johan sitter vid datan o försöker desperat tjäna pengar (som vi är i jäkligt stort behov av just denna månaden)

Hm får ta mig en funderare på va man kan göra.


Heelt nyvaken


Första gången Ebba ens intresserar sig av att se på tv (barnpogram)


Äter torkad banan med. Visst va dressen härlig förresten?

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0