Så då börjar vardagen igen

Kul att folk verkar gilla när jag tipsar om saker, ska försöka dela med mig av fler tips i framtiden.


Har redan varit iväg på dagens första utflykt.
En snabbis till lekplatsen och besökte pappa (morfar) på sitt jobb, och lät han passa Ebba två minuter medans jag sprang upp till Hälso.
Så den 14/4 har jag tid för att mäta fettprocenten i kroppen o få ett kostshema, jag ser inte fram emot att väga mig framför en människa så, kommer nog få ångest utav bara fan.
Men jag ser fram emot en förändring!

Olivia är här nu och är ute på gården med Ebba, snällt av henne.
Så istället för att sitta här så kanske jag borde passa på att diska upp efter frukosten ?
Ja så får de bli.

Vet ni?
De regnar inte
:)


Kommentarer
Emelie

Kul! Jag började idag, helvete vad man ska äta då! :) Är proppmätt hela tiden!

2010-04-06 12:30:20


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0