sakta ner

Ligger nerbäddad i sängen och hör Ebba andas tungt.
Är trött och hoppas jag får sova ordentligt inatt.
Nu när jag vet Della Simon o Nea mår bra.
Jag räknar dagarna tills hon får komma hem så jag får känna lite på henne.

Ebba har redan lärt sig säga Nea.
Låter fullkomligt bedårande när hon säger de.
Dockan va med in till stan idag, hon hade henne i knät o satt o pussade o kramade den lite då o då.
Helt otroligt hur medvetna o stora dom blir fort.

Sakta ner tiden , låt mig inte vakna upp o inse de gått 5år.
Jag ska njuta av denna ålder hon är ni nu, trots att viljan är stark och utbrotten är många.




Kommentarer
Sabina - mamma till Meya

Får väl kika in här och säga grattis till den nyblivna mostern! Grattis:)

2010-04-26 22:07:57
URL: http://sabinavictoria.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0