Sov Emmelie

Johan gick upp med Ebba idag, tänkte fortsätta sova men hur går de?
Jadu inge vidare alls.
Vill inget hällre än sova men har försökt o de går inte alls.

Sovit dåligt inatt, riktigt dåligt så är egentligen trött.

Drömt har jag gjort med.
Att Della hade fått bebisen =)
Dessutom av ngn konstig anledning så kunde inte Simon ta sig dit så jag fick va med.
Förlossningen gick kanon och efter bara ett par krystvärkar va den lilla söta flickan med massor av hår (som Ebba hade) ute.

Jag känner på mig de kommer gå bra, o jag hoppas verkligen de sätter igång SNART eftersom hon mår så himla himla dåligt.
Snart dags 5 dagar kvar till BF!

Kommentarer
Daniella

Jasså ingen rödhårig sixten denna gången? jag drömde oxå att vi fick en liten Nea inatt :P

hoppas verkligen det startar snarast! ska nog ut på stan å vanka idag..

2010-04-17 08:57:57
URL: http://dellisch.blogg.se/
anneli

det är alltid lika spännande med bebis på G =) hoppas det går bra för della,

2010-04-17 10:16:52
URL: http://anneliisensblogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0