Tråkigaste dagen på mycket länge

En utav tidernas tråkigaste dagar må jag tro.
Har verkligen gått ur långsamt och jag kan säga att jag är sjukt tacksam att kvällen äntligen är här och man snart kan få krypa ner i sängen och få sova.

Ebba har varit på hemskt humör till och från idag.
Hon har gått med händerna i munnen hela tiden (fler kindtänder på g)
Och näsan rinner lite. Hoppas att de bara är tänderna som spökar och inte ngt annat skit som är på väg att dyka upp.

Ångest har jag lite med.
Riktigt känner hur fettet lägger sig på mig. (sjukt jag vet)
Men har ju som sagt ätit onyttigt nu o skiter fullstängig i vad jag stoppar i mig under hela påsken.
Tränat har jag heller inte gjort på en vecka.
Men ska dra till hälso imon o kolla om va de kostar o få hjälp och den puschning i rätt riktning som jag behöver.
Jag är taggad som fan att uppnå mina mål, men fram tills dess får jag akta mig för speglar eftersom mitt sjuka sinne +ar på säkert minst 20 kilo på min kropp.

Ska tända lite ljus här hemma och plocka undan nere i Ebbas rum.
Sen ska de komma ett mer seriöst inlägg.

Testa att kommentera vettja ;)


I väntan på morgon välling


Tilda och Ebba


Besök av finaste lillebror Victor


Kommentarer
Lena

Sötaste lilla grynet =)

2010-04-06 20:48:38


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0