Vad ska jag egentligen göra?

Sitter ner för första gången idag, high life sedan 06 imorses.

Handlat,tvättat,städat (lite),träffat Marie, varit på stan och lämnat tillbaka kläderna,vart på lekplatsen.
Så min dag har väl gått fort, ni vet ju jag gillar att ha saker o göra.

Funderar som tusan, hur ska jag göra ang pluggandet?
Ringde dom idag o de verkar som om de kommer ta mig TRE år för att plugga upp gymnasiet.
Jag tror inte jag orkar tre år, tror verkligen inte de.
Ja menar okej om dom tre åren gav mig något, men de enda dom ger är behörighet att söka vidare till en annan utbildning som åxå tar MÅNGA år att slutföra.
Behöver jag säga att jag ångrar som en tok att jag inte orkade mig igenom gymnasiet?
(Även om jag första gången själv inte kunde hjälpa att jag fick hoppa av)


KY-utbildningar finns ju med, men vet inte om de finns något som intresserar mig där, sen så är ju de där med att man antagligen lättare kommer in på sånna om man har fullständiga betyg ifrån gymnasiet.

Åh snälla hjälp mig.
Hur ska jag kunna bestämma hur jag ska göra?

Nu blir de tacos iaf, jag är hungrig!


Visst är de bra o veta va man vill right?

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0