Väldigt tidigt

Sparkar igång dagen ordentligt.
06:30 va jag nere i tvättstugan och la i en maskin, lika skönt att få bort skiten direkt på morgonen eller hur?
Mamma ringde nyss o frågade om vi skulle dra till Maxi och handla nu innan alla andra människor är vakna o bestämmer sig för att åka dit, så ja varför inte?
Är ju ändå uppe o vaken så.

Satt o funderade igår.
De finns ju verkligen inga jobb o söka o de kommer nog ta ett tag tills de släpper de där med jobben.
Tänkte faktiskt på de här med att ev börja plugga..
Läsa upp mina icke existerande gymnasie betyg för att sedan läsa vidare.
Hjälmared Folkhögskola har jag en vän som rekomnederar varmt, så skickade iväg ett mail till dom igår med lite funderingar.
Grejen är ju att jag egentligen inte vill ta ett csn lån, för kommer jag någonsin kunna betala tillbaka de?
Och sen är jag rädd för o misslyckas, rädd för o känna att de blir för mycke o jag ger upp.
De e ju ett par år de handlar om eftersom jag först måste läsa klart gymnasiet o sedan är planerna att plugga vidare till angingen Socionom,sjuksköterska och sedan barnmorska eller förskolelärare.

Måste ta mig en ordentlig fundere på hur jag ska göra i framtiden.
Men jag måste bestämma mig snart.

Nu kom mamma så får surpla klart mitt kaffe.
Oj oj va tidigt man är igång, klockan är 06:54


Kommentarer
Anna

sv: ja det kan han göra. kommer nån gång skriva ett inlägg om hur orättvist det är med allt och att jag typ måste trippa på tå runt honom för säger jag något "olämpligt" så kanske han inte alls vill ha siri. känner mig sjukt maktlös i vissa lägen, så är bara att vara glad att han vill träffa henne alls.



stora tjejen ebba är :) trivs hon bra på dagis?



jag har också funderat på att plugga men vill jobba först ett par år. kan du inte söka praktik eller nåt sånt då?

2010-04-09 13:18:55
URL: http://annaosiri.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0