Besviken.

Jag blir så besviken..

Va iväg hos min tränare o mätte fettprocenten i kroppen. (Jag gjorde ju de i mitten av April sist)
Ville ju se om de visade något resultat efter att sedan i April tränat minst 3 gånger i veckan.

De visade sig att jag enbart minskat 1% i fettprocent över kroppen. Hade 29% innan och nu 28%.
(kvinnor ska ligga mellan typ 20-30% för o va normalviktiga tror jag han sa)

Han tyckte liksom jag att de gått lite väl sakta och han förstod min frustration.
Men han sa att de kändes lite skillnad när han mätte iaf, att jag kommit en liten bit på väg.


Sen skulle jag väga mig och då visade de jag hade gått UPP ett kilo!
(jag vet muskler väger mer än fett)
Men ändå.

Håller fan tummarna på att de är sköldkörteln som knasar för detta är inte kul!
Jag kämpar som en liten blå och går upp i vikt istället för ner och jag minskar knappt alls.

Trötthet och försämrad ämnesomsättning är ett vanligt tecken på att något är fel.


Kommentarer
Lina Johansson

Kämpa på Emmelie ! <3

2010-08-18 21:29:48
Rebecca

Jo jag gillar min klass än så länge,

Men det e nog tack vare klassföreståndaren :)

Imorgon har vi de dära sketna proven. eller ah, ett av dom iaf :P

Då märker vi.. tänk om jag suger HAHAHA får gå ner till 9ans nivå ;D

Ses vid pressbyrån :) Kram

2010-08-18 22:09:12
URL: http://staaaacey.blogspot.com
Bloggarmaja

så söt bild :)

2010-08-18 22:22:49
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0