Blodsmak i munnen.

Dagen spenderades med syster och Nea.
Gick på stan och kikade på medans Della som vanligt lyckades fynda lite.
Sen gick vi hit och Ebba fick äntligen pussa o kramas med sin lilla kusin igen.. Lyckligare unge får man leta efter.


Blev ingen träning idag, men gav mig ut på en springtur.
Fy fan va jag hatar o springa, förstår mig verkligen inte på människor som helt ärligt kan säga dom gillar de.
Men jag sprang tills bröstet värkte och jag hade blodsmak i munnen , så lite har jag nog förbränt =)


Kommentarer
anneli

jag har försökt med både välling å ersättning, hon vägrar, har fått henne å dricka några gånger under dagtid men under natten blir det bara hysteriskt gallskrik varje gång jag försöker ge ngt annat, hoppas hon kommer tycka om de eller vilja dricka de tids nog. föresten vet du vad man behöver ha med sig när man ska skriva in sig på hälso? typ kontonummer eller ngt, eller betalar man ngt där med en gång,? har haft en gratis vecka som går ut i morgon så nu tänkte jag slå på stort å bli medlem =)

2010-08-01 22:02:26
URL: http://anneliiisens.blogg.se/
Daniel

ååååh så sööööta!!

2010-08-02 12:28:58
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0