Dagen har gått otroligt fort.

Swisch och så va dagen nästan förbi.
Har gått i ett rasande tempo, jag gillar de starkt såklart.

Dagis gick fint, Ebba lunkade iväg lite på egenhand o kollade inte hela tiden vart jag va någonstans, tror de kommer bli bra där borta jag.
Imon blir därimot värre eftersom vi ska dit på inskolning mitt i Ebbas sömn, Hm får se hur de går.


Följde med Therese till Lerum med för o försöka fynda lite barnkläder, tyvärr hittade jag ingenting eftersom dom hade mestadels i mindre storlekar och just flickkläderna va väldigt urplockade.


Fått besök av Malin o Lizette med, alltid lika trevligt =)
Sen en snabbis på lekplatsen..

Nu därimot ska jag snart göra ordning Ebba för kvällen och sedan får jag se om jag orkar mig iväg till gymmet idag igen eller om de blir promenad.

Någon som är sugen på att hänga på kanske?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0