Det kallar jag ett kap.

Oj oj dagen kommer bli lång de känner jag på mig.

Väckningen va inte den bästa, Ebba grät o skrek - Snooooor! Hon tycker de är jobbigt och va snuvig och att hon skriker gör ju de ännu tätare, men men ännu är hon inte förkyld nog för o va hemma.

Idag är de inte mycket roligt på shemat, eller ja naturkunskap o matte fy fan.


Så va händer ikväll?
Någon som vill slänga ihop något gott och kolla film eller så?

Förresten, de finns fördelar med o gå på hjälmared.
Istället för att som i nuläget betala 350kr på Hälsostudion så kommer skolan sponsra så allt jag blir tvungen att betala är 149 kr!
De kallar jag ett kap!


Detta möttes jag av igår kväll - Barn är så otroligt vackra och fridfulla när dom sover!

Kommentarer
anneli

fan va gött att skolan sponsrar, då sparar man ju lite å de e alltid gött, men betalade du 350 innan? jag får betala 399.

2010-08-27 09:25:36
URL: http://anneliiisens.blogg.se/
Marie

Lägga till varann på bloglovin?

2010-08-27 11:39:24
URL: http://lillmian.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0