Första måndagen i Augusti månad.

Andra Augusti och måndag, herregud hur kan sommaren snart va över?
Får ångest av bara tanken att de går emot mörkare tider och sommaren på allvar snart är över..

Dags för första inskolningssamtalet på dagis idag, imorgon börjar vi skola in Ebba.
Jag är nervös, nerövs över att de ska gå som sist och att hon ska va så himla ledsen.
Men försöker intala mig själv att hon är 6 månader äldre och nu är van vid att bli lämnad, sen tror jag hon kommer stormtrivas på en musikförskola!


Annars inga som helst planer för dagen, är öppen för förslag =)
Om de är uppehåll kanske vi kan samla ihop ett gäng o ses i lekplatsen? Nya som gamla.

Rebecka Landin: Kom hit nu! Jag o Ebba saknar dig jätte mycket och JAG behöver inredningshjälp, har inte öga för sånt och kommer aldrig få heller.
Vi har ju fått tillåtelse att köpa tapeter och färgen står o väntar, allt vi behöver är hjälpen.


Kommentarer
eva

Vi vet inte heller vad vi ska föra, det öser ner regn här. Skit tråkigt... Bönen nått får vi väll hitta på, antingen trotsa vädret eller baka något kanske... Kram

2010-08-02 09:17:39
URL: http://mammabohman.blogg.se/
Rebecka

Åh....:)



Jag saknar er också. MASSOR!! Men jag kan känna på mitt knä, kanske kan komma i veckan eller över helgen? Bara jag e tillbaka på onsdag, då ska ja träffa sjukgymnasten igen.

2010-08-02 11:02:31
URL: http://rebeckalandin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0