Fullspäckad Torsdag.

Vill börja med o tacka för de allra fina kommenater man får man jämna mellanrum, de värmer verkligen.
Så tack snälla <3


Johan gick upp med Ebba idag så jag fick sova lite längre, va verkligen behlvligt kan jag lova.. En timma sådär på morgonkvisten gör STOR skillnad.

Fullspäckad dag.
Ebba är på dagis mellan 08-12 (förstår ni, FYRA timmar!!?)
Då ska jag städa, laga mat o gå in till stan o lämna lite papper..
Sen får jag besök av både Marie o hennes lilla Nicklas och Becka idag.


Hoppas på en bra dag.


Fina Marie sist vi sågs, nu har ni erat mirakel hos er som redan hunnit bli en månad.. otroligt va tiden springer.

Kommentarer
Rebecca

oj, nä det hade inte alls vart bra. hoppas det bara e nått lite smått som e fel i kroppen istället. typ blodvärdet. så du får käka järntabletter.

bara vänta å se.

Jag tar bussen dit.

Min syster går ju me på hjälmared, så eftersom att jag har noll koll på skolan och bussarna så åker jag med henne. kan ju säga till när jag vet vilken tid vi åker =)

2010-08-12 10:45:29
URL: http://staaaacey.blogspot.com
Therese

Vad skönt att du fick sova ut lite :) Det kommer säkert gå bra för Ebba idag. Hon är ju så duktig :) (Brås väl på sin mor antar jag ;)

2010-08-12 11:11:57
URL: http://tegu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0