Glad jag testade...

Bestämde mig för att boka in mig o gå o testa Zumba, trots att ingen vän ville följa med.
Och va glad jag är jag gjorde de.

Grymt skoj och grymt svettigt!

Man shakade rumpa, skakade tuttar och svängde till latinamrekansk musik i 50 minuter, först när passet va slut insåg jag hur svettig jag och alla andra var.
Riktigt skoj o riktigt bra träning har jag hört.

Rekomenderar de varmt till alla andra, visst man kanske inte hänger med på alla stegen första gången men direkt svårt va de inte heller.

Om de är så skoj o gå till gymmet varje gång så kan jag gå dit daligen..
Bort fläsket, bort!


Kommentarer
Viktkamp

braa :D visst var det roligt? Bara du själv som tycker att alla andra är bättre, de tycker samma om dig :)

2010-08-02 20:56:45
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Rebecca

Jag vill me träna zumba :D men tror inte jag får.. synd.. verkar skit kul

2010-08-02 23:21:47
URL: http://staaaacey.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0