Kan hundar va rasister?

Godmorgon!


Bästa sättet o vakna måste vara när Ebba sitter o kramas o pussas i mängder o drar en i ögonfransarna varje gång man försöker blunda - Söta unge.

Dags för Ebbas första gång på nya dagiset idag, hoppas hon kommer tycka de är skoj, men de tror jag.

Vetrinärbesöket med Tilda gick bra igår.
Jag lyckades efter många om o men ta ett urinprov på henne och de visade lite förhöjt på protein så vetrinären satte in 10 dagars antibiotika kur, bara o stoppa i tabletten i en korv så äter hon utan problem =)


Kan hundar va.. Hmm hur ska jag uttrycka mig.. Rasister? (bara gilla sin egna ras)
Alltså Tilda är ofta rädd o tar svansen mellan benen om hon ser andra hundar, men är de en av samma ras så viftar hon glatt på svansen och vill hälsa, hur kommer de sig?
(En papillon kille där igår som hon blev helt förälskad i tex)

Konstigt..


(En bild på mina darlings förra året, haha arga bebisar är rätt söta dom med)

Kommentarer
Rebecca

Jomen det är ju massa hopp och sånt som jag inte får göra :P

Ska kolla med nån tränare.

Det gick jätte bra =) helt glömt att uppdatera om det... får komma sen.

Lycka till med ebba idag då :)

Såg att hon ska börja på musikförskolan. lendahlsskolan?

kram

2010-08-03 08:38:40
URL: http://staaaacey.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0