Kommer jag mäkta med min nya vardag?

Sommaren är slut och hösten är på väg, de är ett faktum.
Vaknar ännu en gång till regn o grå himel, fy satan va jag saknar den där 35 gradiga värmen och de härliga dagarna vid stranden.


Snart startar skolan och livet kommer se helt annorlunda ut för mig.
Jag är rädd att jag inte kommer mäkta med de, utbildning, barn,hem,hund..
Kommer jag orka lägga 100% på alla saker?
O hur kommer de gå för min lilla älskade Ebba som kommer va så mycket på dagis?
Herregud mitt hjärta blöder av blotta tanken, men vet att hon har både en mormor,gamlemormor och moster som har sagt att dom gärna hämtar henne tidigare en eftermiddag lite då o då, va hade jag gjort utan min underbara familj?



Kommentarer
Eva

Det är inte alls kul, det kan jag intyga!!

MEN (tyvärr) så vänjer man sig, och barnen med.

Och det har oftast jätte bra på dagis.

Kul att det gick så bra på dagis sist för lilltjejen!"

kram

2010-08-08 10:18:26
URL: http://mammabohman.blogg.se/
Emelie

Ni är ju faktiskt två om alltihop så det går ju att hjälpas åt! :) Vet inte hur ni har det nu men hoppas att det blivit mycket bättre! För annars funkar det inte! Kram

2010-08-08 15:17:12
URL: http://nystromemelie.blogg.se/
Linnea

ebba komme att klara de fiin fiint. hon komme vänja sig o hon tycke ju om dagis. dessutom har hon ju världens bästa mamma som ger henne massa tid när hon e ledig. :) du komme att orka med allt! <3

2010-08-09 08:43:37


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0