Onsdags morgon.

Mina naglar är persikofärgade och håret kommer bli extra lockigt av inbakade flätor idag.
Hade en riktig myskväll igår och 1,5 glas vitt vin slank tillochmed ner till filmen.
Gör jag gärna om tillsammans med tjejkompisar nästa gång =)


Dagen då?
Solen skiner för tillfället och funderar på att gå ner till Nolhaga på morgonen o kasta pinne med Tilda o samtidigt låta Ebba leka.

Ska ringa dagis och se om de finns någon möjlighet att komma tidigare eller senare till dagis, för jag tror bara de blir dumt och fel för Ebba att gå dit när hon är mitt i sin vanliga vilostund och är riktigt riktigt trött.


Öppen för förlsag för dagen... Som vanligt antar jag =)


Sötnosen när man ber henne le emot kameran - Gud va jag älskar dig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0