Tack för du räddade min eftermiddag.

Jag fick sovit tillsammans med Ebba och de va otroligt välbehövligt, de va som om hon förstod att de va de jag behövde och därför sov extra länge.

Sen efter lunch har vi varit hos Sofia o Nova o lekt massor i Nolhaga, kollat djuren och haft allmänt trevligt.
-Så tack för att du räddade min eftermiddag!

Till er som kommer med elaka kommentarer :
Har ni ingen blogg eller mail man kan svara till eller?
Lämna massa skitsnack o sedan har man ingen som helst chans o svara.
Fegt!


Får se va kvällen erbjuder, funderar på att dippa grönsaker o ta mig ett glas vitt vin.


Kommentarer
anneli

ja visst e de fegt å göra så, håller fullkomligt med dig, om dom inte ger dig en chans å svara på deras komentarer så vågar dom nog förmodligen inte stå för de idiotiska dom skriver heller kram på dig

2010-08-07 20:10:03
URL: http://anneliiisens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0