Är allt på plats inför imorgon?

Dagen går emot sitt slut och allt vi ska ha med oss till Borlänge ligger förhoppningsvis nerpackat.
Blev just anfallen av Ebba med ett tiotal pussar, de gjorde verkligen min kväll.
Hon är verkligen bedårande min lilla flicka! Trots att hon vaknar halv sex varje morgon och trots att hon ibland skriker och gapar när hon inte får som hon vill. Denna lilla tjej har förändrat mitt liv till de bättre!

Ska slå in de sista julklapparna och packa de sista, sedan ska jag slappa och försöka pilla i mig lite och äta för magen är ganska så tom efter gårdagens hemskheter.

Dagens. en sliten mamma men en pigg Ebba som fick glass hos mormor.

Kommentarer
aye

Hejhej :)

Allt bra med dig?

Super fin blogg<3

2010-12-22 20:15:18
URL: http://ayesworld.devote.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0