Baka baka liten kaka..

Här är de lugnt och dåligt med uppdateringar idag. Har nämligen haft fullt upp inför julmarknaden och jag bakar som bara den.
Undra när jag frivilligt kommer att göra de sedan igen?
Känner att jag valt lite fel grupp för att jag är i en grupp där ingenting är bra nog och människor är stora beservissar.. Hatar sånt.

Men varför funkar inte att baka alls idag?
Saffran kakor har vi gjort förut och de har gått kanon, men nu helt utan anledning så har fyra kakor blivit kassa.
Kan de bero på att de är två formar i ugnen samtidigt?

Dags att fortsätta umgås med Malin, ja och att baka misslyckade kakor då.



Kommentarer
Birgitte Øvergård

hehe, tøffe bilder :)

2010-12-01 22:24:15
URL: http://birgitteovergard.blogg.no


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0