Bullbak och tjejmys i massor.

Fick väcka Ebba förut efter sisådär 2 timmar och 15 minuter lång middagslur, fler än jag som blir trötta på vintern antar jag?
Kan även meddela att de doftar gott av kanelbullar i huset nu, har fått gjort en liten plåt och tänker inte göra fler heller.. Ni som kommer på kalaset får tänka på vikten o bara ta en ;)

De har busats och skrattat massor av mig och Ebba idag, har legat på golvet i hennes rum och bara asgarvat.
Riktigt mysigt att vara själva hemma eftersom pappa är väg och bastar med grabbarna.

Känns lite som back in the days, moraträsk går för fulla muggar här hemma och jag minns ju själv när man va liten och satt och kollade på dom.. Men herregud som dom ser ut i sina små korta shorts , haha!


Kommentarer
emelie

riktigt gött med bullar! :D

2010-12-11 17:11:38
URL: http://plimplom.blogg.se/
Josefin -Happy Days-

Mmm vad gott det är med nygräddade varma bullar o gärna ett glas kall mjölk till. :-)



Ja tyvärr finns det alltid människor som retar sig på det man skriver. Tanken med min blogg är att det ska vara en glad plats som ger en positiv känsla efter sig när man besöka den o det retar ju tydligen upp en del, men då behöver de ju inte läsa den heller.



Kramar

2010-12-11 18:59:53
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0