Då har vi kalasat färdigt för idag.

Nu har vi kalasat hela eftermiddagen och haft riktigt trevligt.
Ebba har fått massor av presenter och jag tror hon är nöjd över dagen med.
Vilken tvååring är inte nöjd när man får öppna paket och äta godsaker i mängder?

Kom och tänka på att nu ikväll är de två år sedan jag åkte in med starka värkar i rygg mot förlossningen.
Två år sedan jag var höggravid och förväntansfull inför vad som skulle ske inom kort.
Nu sitter jag här med en viljestark flicka på snart två år och kan inte förstå vad jag gjorde med livet innan hon kom. Det känns som om hon alltid varit en del av mig samtidigt som de känns som om tiden gått alldeles för fort.

Mys-time!






och Sanna du får vad med enbart för den snygga hårfärgen =)


Kommentarer
Sanna

hahah tack för den du :P Som tur är syns det inte riktigt hur illa det är på den bilden, om jag kommer tvätta håret många gånger denna veckan eller :P hahah Tack för idag :)

2010-12-12 20:59:57
URL: http://www.sannascloset.wordpress.com
eva

Grattis Ebba på 2 års dagen!!!

(våra döttrar är lika gamla, min blev 2år 31 juli iår)

2010-12-12 23:31:39
URL: http://mammabohman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0