En bra dag med längtan till sommaren.

Jag har bestämt mig för att detta ska bli en bra dag, ja trots att Ebba vaknade 40 minuter tidigare än vanligt (dvs05:20)
Det är en kortdag i skolan och efter de ska jag kanske träffa syster och in till stan en snabbis innan Ebba ska hämtas på dagis efter hon sovit o ätit.
Måste hitta mig några julklappar att ta med upp i Borlänge, resten köper jag där eftersom vi inte firar här hemma förens efter jul när vi är hemma.

Sitter och kollar på barnen i Bullerbyn och inser hur mycket jag saknar sommaren! Tänk när man slipper alla kläder och kan tillbringa en heldag på stranden och efter Ebba somnat kunna smita ut och ta sig en långpromenad runt sjön (självklart är Johan kvar hemma)
Bara sisådär ett halvår kvar, får la börja nedräkningen.. Något att se fram emot!
Sen fyller ju jag 25 iår, känns stort. Åldersnojan finns helt klart där och den har funnits där sedan jag fyllde 20, haha!

En bra dag skulle de bli ja, frågan är bara hur?

Godmorgon, har tänt ett ljus i vintermörkret -14 grader ute!

Kommentarer
stin

Hej! har du bestämt dej för en bra dag, så blir de säkert det!Du har en kämpa anda som någon! Tycker om dej pippi lotta!!!

2010-12-15 07:18:06


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0