En kväll fylld av engelska.

Har iallafall fått gjort lite nytta nu på eftermiddagen.
Slängt i en maskin tvätt, handlat och haft besök av syster Della och Nea.
Resten av kvällen får jag spendera med att läsa min bok på engelska och resterande av läxan som innefattar fler texter och 21 glosor. . Kan säga jag är grymt tacksam de är fredag imorgon.

Morgondagen är inget heller direkt planerat, men jag måste komma igång och börja baka lite inför Ebbas kalas på söndag (som om jag inte bakat så de räcker de senaste veckorna?)
Vill hemskt gärna hinna med ett pass på gymmet med.. Mycket man vill hinna men de som prioriteras först är Ebba och sedan hemmet, sig själv får man liksom ta i tredjehand.

Dags att natta Ebba.

Såhär ser man ut efter att ha målat vattenfärg med moster, du får igen Della ;) Nej kladdiga bör barn få bli!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0