En lång dag.

Lång dag efter att ha stigit upp tdigt.
Men fick hittat mig en klänning på stan, dock vet jag inte om jag är helt nöjd med den. Men bättre och ha den än ingen alls.
Fick i oss en stadig middag nu till kvällen och både jag och Hanna är mätta och belåtna.
Fläskfile och potatis i ugn med beasås gjorde jag till dom och jag åt en veg-snitzel.

På tal om något annat än mat, Hanna har spytt 4 gånger idag. Helt jäkla otroligt men hon säger hon spyr ett par gånger dagligen förutom några få gånger då hon klarat sig. Glad att de inte var så under min graviditet när jag väntade Ebba och jag hoppas innerligt att det inte blir så nästa gång heller.

Dags att inta ligg-läge.
Natti och hoppas ni får en fint avslut på Lördagen.

Enda kortet som blev taget idag eftersom batteriet bestämde sig för att dö.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0