Fredag men inte helg än.

Fredag, Ebba sover äntligen bättre om nätterna igen. Visst vaknar hon fortfarande men de har hon ju alltid gjort.
Så en mamma som får sova lite mer sammanhängande är aldrig fel.
Somnade som en stock på soffan runt nio igår, visst är de skönt att va så trött att ögonen bara inte kan hålla sig uppe?

Får försöka ta mig några djupa andetag idag om stressen blir alldeles för stor. Det är ju faktiskt inte min uppgift att stressa iväg som en tok. (men de är lätt hänt)
Skola imon med och på söndag är äntligen min enda lediga dag, då ska vi på namnkalas.
Shit slog mig precis att Ebbas två års kalas hålls söndag 12/12 vilket betyder nästa helg och de innebär att mitt bakande inte är slut!

Ska ta tag i vikt o träning igen på måndag, detta är äckligt!
Ska även se om skolans kurator har någon tid över så jag kan diskutera med honom hur jag ska få rätsida på detta.

Förresten, godmorgon!


Kommentarer
Amse

Dags att fortsätta med trettiodagarsinläggen kanske? Btw, du har en vän som bor i göteborg om du är sugen på en middag och liseberg ;)

2010-12-03 12:27:46
URL: http://www.sannascloset.wordpress.com
joss

tack :) nej, vi har inte kollat könet så det får bli en överraskning ^^

2010-12-03 13:36:05
URL: http://josefinemede.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0