Fredagsmys utan onyttigheter.

Sitter här nuduschad uppvärmd och relativt pigg.  Natten vad den samma och jag sov de sista tre timmarna nere vid fotändan för att slippa nynna så vansinigt högt för Ebba (fotändan är närmre hennes säng)

Hann faktiskt klart med min bok på engelska igår! Riktigt bra jobbat eftersom jag skjutit på de så länge. Kände att när jag läst en hel bok så gick de faktiskt lite fortare i slutet och man behövde inte tänka lika mycket på vad de stod i slutet. (Det är anldningen jag ogillar engelska böcker, är van vid o läsa fort och när den blir på engelska blir de genast att de går långsammare)

Fredagsmys ikväll, vad de nu innebär när man försöker äta nyttigt? Dippa grönsaker till någon bra film?
Yes så får de bli!


Kommentarer
viktkamp

dippa grönsaker är gott =)



Någon sa till mig en gång att om man läser eller pratar med någon på engelska så ska man inte, som man oftast gör, översätta till svenska i huvudet och sen dess så tycker jag det går lättare för mig. Kanske ett önsketänkade ;)

2010-12-10 07:46:23
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Åsa

så söta ni är

ha en trevlig fredag o helg

kram Åsa

2010-12-10 07:48:47
Camilla

Mums, gott med grönsaker och dipp! =D

Min son är 18 månader, "fyller" 19 på julafton...



hur gammal är din lilla flicka? =)

2010-12-10 08:09:37
URL: http://frugjerrud.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0