Har lyxat till de rejält.

Har besök ifrån Skåne , finaste Hanna är här!
Vi har ätit räkor och en god fetaost-sallad och nu sitter vi båda två med matkoma som heter duga.
Kolla på film står på schemat men jag är rädd för att både jag o Hanna kommer däcka på soffan.

Mysigt att ha Nea här förut förresten, den ungen är otrolig! Inte ett endaste gnäll mer än när hon började bli lite trött, men hon somnade gott i min famn efter ett litet tag bara.
Della passar henne gärna igen!

Nu ska jag vara social, mer uppdateringar får bli imorgon.


Kommentarer
Daniella - mamma till Nea

synd bara de inte funkade lika bra hos mamma.. hon är påväg hem till oss nu då hon varit hysteriskt ledsen!!!

2010-12-17 21:57:55
URL: http://dellisch.blogg.se/
stin

Flickebarnet blev lämnad i de bästa händer! Nämligen syster yster.

Hade du inte haft så mycke omkring dej pippilotta hade jag tacksamt tagit lite hjälp från dej ikväll<<<<<<+ Men har väl hunnit mrd ganska mycke, får ta resten imorgon men e de nån som har energi, så e de du!!! Lustigt, de där, i nöden prövas vännen?

Ingen pik från mej, verkligen inte, men ja tror du hade gett mej ett handtag?

Likaså Bex, de va då fan va hon ska va långt borta hela tiden! Kan du nu va så snäll å ge faster stin en spark i röven, så ja blir klar imorgon???

Tänkte ja skulle gå att äta det lilla julbordet kl 6 imorgon kväll. Vi har en mycke trevlig sammlingslokal här,50 kr för mat å dryck!

ska dit!!

2010-12-18 01:07:32


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0