Ikväll blir de att ladda batterierna på bästa möjliga vis.

Nu sitter min vän Hanna på väg tillbaka till Malmö igen, kommer sakna henne. Har vart riktigt mysigt att haft henne här på besök och jag håller tummarna att de inom snart framtid blir flytt till Alingsås för henne igen.
Bara två dagar kvar i skolan och endast TVÅ vanliga lektioner kvar innan de är dags att imorgon ha lite julfest och på Tisdag avslutning med gröt och rim.
Behöver jag säga att jag längtar som en tok efter lite ledighet?

Ska tända mig lite ljus och sitta med ansiktsbehandling och fotbad ikväll, jag är i behov av lite uppladdning.
Ska bli skönt när hela julstressen och allt lagt sig igen tycker jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0