Jag har vart långt bort inatt.

Jag gillar detta, Ebba har sovit tills sju idag igen!
Jag har vart i New York på klassresa inatt, slå de om ni kan! Längesedan jag drömde så att jag kom ihåg de faktiskt.

Vi får besök av Sofia och Isac idag på morgonen, har faktiskt inte träffat dom sen innan dom åkte till Usa så de va nog första advent sist.
Annars står de inhandling av all nyårsmat på listan, får väl se va resten av dagen erbjuder men jag hoppas innerligt den går fortare än igår.
Man får ta för sig och göra saker, men jag är en sån som inte tycker det är skoj att hitta på saker själv är helt enkelt väldigt sällskapssjuk.

Ska övertala Johan och ordna en ny design åt mig här på bloggen, gillar inte hur texten ser ut och känner jag behöver uppdatera mig med nya bilder osv, får se hur de går. (men då vet ni varför de kanske ser knasig ut)

Blir glad över alla kommentarer som trillar in nu titt som tätt, fortsätt så!

Ebba och Isac i sommras, gud va jag längtar till värmen då man kan spendera timtal på lekplatsen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0