Jag måste lyckas.

Och så var man återigen hemma.
Tågresan gick bra men de finns ju inget värre än att sitta där timma efter timma och sedan ha en flicka med spring i benen (som jag självklart förstår hon har)

Så barnet är i säng och väskan upppackad, genast känner jag hur jag borde städa. Det luktar liksom lite unket när man har vart borta ett par dagar hemmifrån.
Så kör ett snabbrace här hemma och fortsätter sedan resten av kvällen i soffan gosandes med Tilda!

Imorgon är de dags att gå till Xtravagansa och förhoppningsvis kan hon peppa mig till att börja ta tag i allt igen.
Jag VILL och jag SKA lyckas!!

Nejdå jag längtar inte till sommaren , men tills nästa sommar då jäklar ska mina mål vart uppnådda!

Kommentarer
Apan satt i granen @ Spotlife

Hej!



Halkade in här via en kommentar hos Stina-Lee. Jag började min viktresa för exakt ett år sedan. Har nu gått ner 9 kg. Har 12 kilo kvar att gå ner och tänkte satsa på att bli av med dem under året som kommer.



Min metod är väldigt enkel och effektiv. Ät lagom portioner på regelbundna tider. det har fungerat bra för mig.



Pepp från Apan.

2010-12-26 23:35:23
URL: http://apans.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0