Jag vet att jag nämner de jämt.

Jag vet att jag tjatar om de jämt, men vad händer med Ebbas sömn?
Det är som att ha en nyfödd hemma igen som skriker nätterna igenom.  Jag somnade på soffan igår innan 22 och när jag vid 23 traskade in emot sängen så började de. Hon vaknar o gnäller o jag går upp och lägger handen på henne och nynnar den gamla visan.. smyger tillbaka och lägger mig och ska sova igen. 5-10 minuter senare så börjar samma gamla visa om igen. Så har de varit hela natten trots att jag tog upp henne till oss.

Kalasdax idag och jag behöver energin, Ebba med för den delen.
jaja bit ihop eller bryt ihop!
Dags att börja baka tårtorna nu snart.

Japp de är som att fått en liten i huset igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0