Julmarknads-dagen.

Godermorgon!
Har en julkänsla i kroppen och inser att de är dags för mig att sätta upp julgardinerna sedan ikväll.
Tomtarna får vänta men några ynka gardiner är de på tiden att jag får upp nu. Borde ta mig ett storröj hemma överhuvudtaget, ingen som känner sig sugen på att komma o göra det åt mig? ;)

Ebba är sig själv om nätterna nu igen, så himla skönt! Hon vaknar fortfarande ett par gånger men somnar iaf om inom fem minuter igen. Tänka sig att hon snart är två år och fortfarande vaknar om natten?
De är så olika från barn till barn, en sak som är bra är ju att när jag får ett syskon till Ebba så vet jag att jag klarat igenom mig kolikliknande månader och ett barn som hatade att ligga i vagnen och alltid varit i extremt behov av närhet.. Så har jag klarat de så klarar jag nog ett till!

Kaffet smakar starkt, men de gör nog susen för att vakna till liv.
Hoppas ni får en bra Lördag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0